нш ж побачать нших, це тшить, бо нас багато! Фльм демонстрували на 25 екранах. Тривалсть: 100 хв. Давайте. А тут у нас найважливше! Куточок релаксац. Хба що це режисерський стиль Володимира Тихого, який травив нас подбними ефектами ще у свой “Брам”. коли Володимир почав ширшу творчу дяльнсть, то Марко долучався, щоби писати сценар, щоби допомогти з продакшеном.
Справд, вд нших фльми про вйну Наших котикв вдрзня вдсутнсть пафосу та присутнсть гумору. Олена Лвцька Ми часто говорили про Путна. Оригнальна назва: У четвер, 30 счня у прокат виходить фльм Володимира Тихого “Наш котики”. Але пдхд у формат телебачення не оперу чимось творчим — беруться готов стандарти. А яка офцйна назва? називали куркою Тубльця. Йому теж подобаються солдатськ посмшки та жарти, бо за ними капелан розум, що хлопц ще жив, це його тшить.
Загальне враження: мен сподобалися Наш котики. Несподваним та непзнаваним поста на екран Дмитро Ярошенко, що зовсм недавно зграв роль Василя Стуса. Брава, – заплескав у долон Радник. Читайте такожНеполткоректну комедю Наш Котики про вйну з Росю на Сход Украни вже можна переглянути у кнотеатрах крани. Вн допомага реанмувати багато цнних речей, як гинуть, коли х використовують виключно в драматичних, пафосних контекстах. – Н, в ньому нема пропаганди. Радсть, смуток, гордсть, злсть, здивування – це лише невеличка палтра емоцй, котр може вам подарувати ця картина. Це була байка для всього пдроздлу. Плине кача записалося мен в голов на все життя саме таким, дуже сумним некном. Тихий розповв, що у фльм Наш котики багато неполткоректних речей, багато ексцентрики та дуже багато гумору.
У нас вже був робочий та переврений фреймворк Вулик, створений на баз стеку Python/Flask/Mongo. Саме його ми й виршили розбудовувати для нового проекту, м’я котрому ще треба було вигадати. Почали ми з повного рев’ю наявного коду, бо увесь цей час вн розвивався у хакатонному стил, а потм пропрацював майже 3 роки. Потм мй колишнй колега, один з головних розробникв Вулика Дмитро Гамбаль зробив стовдсоткове покриття тестами ядра проекту та перевв його на Python3. тльки псля цього ми взялися за геймфкацю.