Фльм було вироблено кнокомпаню Директоря кно за пдтримки Укранського культурного фонду та Державного агентства Украни з питань кно.
Кiнoпoвicть Нaшi кoтики. – Мир пдписали. Щодо незвичного жанру, то вказуться, що саме гумор допомага людин бути свдомою. Хоча, думаю, хейтерв стрчка отрима немало. "Комедю створено кнокомпанями "Бедлам Продакшн" (США), "Директоря Кно" (Украна), "Банесто Продакшн" (Канада) за пдтримки Укранського культурного фонду та Державного агентства Украни з питань кно.
Попри все, саме вони стають причиною грандозного фаско масштабно операц ворога… Сюжет: Оснь 2014 року, перший рк бойових дй на Донбас. Бо в Укран нема ц апаратури, яка потрбна”, – дода пан Уляна. Продюсери - Марко Супрун, гор Савиченко, Володимир Тихий, Дмитро Кожема, Степан Бандера, Уляна Супрун. Кноповсть Наш Котики скоро з’явиться у книгарнях. В прокат вийшла наша перша комедя про вйну на Сход, якщо не вважати такою Позивний Бандерас.
За пдсумками першого вкенду кнопрокату (фльм стартував 30 счня) укранську неполткоректну патротичну комедю Володимира Тихого Наш котики, або Як ми полюбили лопати в умовах обмежено антитерористично операц з тимчасовими елементами вйськового стану (на головному фото) подивилися понад 35 тис. глядачв. Проте, такого, як “Наш котики” ви точно ще не бачили, незалежно вд того, сподобаться вам це кно чи розлютить. За другий вкенд понад 2 млн грн на 74 копях, картина заробила майже 5 млн грн. Сувенр прижився на акторському майданчику став символом противаги смерт. А на боц бойовикв "воюють" зорян Михайло Кукуюк (франшиза "Свнгери"), а також абсолютно невпзнанний Дмитро Ярошенко ("Заборонений"). Цим людям дали те, що було, а було тод трохи. Головною зркою фльму став, звсно, Дмитро Тубольцев, який колись був добровольцем на сход – актору не лишилось нчого, окрм, як зграти себе самого. Тим часом найновша прем’ра укранського кнематографу – неполткоректна патротична стрчка Наш котики режисера Володимира Тихого розрива вс жанров шаблони. Читайте також: Про розвиток укранського кнематографу та майбутню експедицю Гмалаями – розмова з режисеркою Алсою Коваленко