У нас була демонстраця перегляду для геров цього фльму – ветеранв. Там були присутн лкар, як займаються саме посттравматом. Кервник цього напрямку в Укран сказав, що це – дуже ресурсний фльм. Вн поновлю емоцйну, психчну енергю людини.
Свтова прем'ра вдбулася у 25 травня 2019 року, а на екрани в Укран фльм виходить 6 счня. Позиця ма таку кумедну назву, бо там справд найкращий в АТО туалет. “На жаль, Кремль не горить – це спецефект. Ус перелчен вище фльми зразками дуже яксного авторського кно та, без сумнву, вдалими дебютами. Так персонаж не бувають дотепними в принцип чи мова про певну мсцеву традицю? принс один з учасникв знмально групи. Ми жартували навть пд час бою", - дода вн.
Реальнсть потребу рзних форм осмислення. Як комчних ситуацй. Трейлер фльму Наш котики Жоден з них не ма бойового досвду, нчого не зна про намри командування, та й на мсцевост майже не орнтуться. Тож на платформу додали завдання з розпзнавання декларацй зв’язкв суддв, а невдовз планумо додати ще клька рзних типв завдань вд рзних органзацй. Якщо говорити про жанровсть стрчки, то тут також змшали багато рзного. Лто сидв бля стни, понуро опустивши голову, Грн смявся, дивлячись в екран свого смартфона. На 11-му птчингу Держкно прокт було представлено пд назвою Котик з палаючими очима, або Як ми полюбили лопати в умовах обмежено антитерористично операц з тимчасовими елементами вйськового стану, вн увйшов до перелку переможцв.
Почали ми з повного рев’ю наявного коду, бо увесь цей час вн розвивався у хакатонному стил, а потм пропрацював майже 3 роки. Про нього сперечатимуться. Хотлося б уточнити, що йдеться лише про цифри. Вважайте — ОФЦЙНО! Гасло фльму — патротична неполткоректна комедя Наш Котики. Наш Котики / Lethal Kittens — фльм про супергеров, як живуть серед нас. Ну то гуляйте! Плюс. Продюсери: Марко Супрун, Володимир Тихий, гор Савиченко, Степан Бандера, Дмитро Кожема, Уляна Супрун (колишня голова МОЗ Украни).
У нас вже був робочий та переврений фреймворк Вулик, створений на баз стеку Python/Flask/Mongo. Саме його ми й виршили розбудовувати для нового проекту, м’я котрому ще треба було вигадати. Почали ми з повного рев’ю наявного коду, бо увесь цей час вн розвивався у хакатонному стил, а потм пропрацював майже 3 роки. Потм мй колишнй колега, один з головних розробникв Вулика Дмитро Гамбаль зробив стовдсоткове покриття тестами ядра проекту та перевв його на Python3. тльки псля цього ми взялися за геймфкацю.