Вн також зазначив, що жодного разу не чув вн ноземних зрок, яких багато знялося у фльм, якихось особливих забаганок.
Каскадери кон Андрй Пишний, Голова правлння Ощадбанку розповв: Можна сказати, що нас позбавили шансу вдмовитися вд участ в прокт. "Я багато вивчала бойквський стрй та взагал укранськ традицйн прикраси. Щодо створення костюмв, аксесуарв, збро, предметв побуту, автори фльму консультувались з сториками, а також залучили до спвпрац 40 укранських майстрв ремсникв. Синопсис: 1241 рк. вишенька на торт — саундтрек вд самого "Океану ельзи". "Основн кадри бою з монголами створювали казахськ каскадери з команди "Номад".
“Хороший, атмосферний, яксний сторичний фльм. Буквально один жарт на всю картину: Дочка Тугарина-Вовка? Кажуть, вона одним свом лицем вовкв вдляку – Тод ви створен одне для одного. UA Group. Клька мсяцв розробки, креслень, будвництва 3 тис. Несамовитий вд лют хан виршу йти навпростець, щоб помститися знищити карпатськ поселення. "У будинках Тухл колоди лежать не класично, горизонтально, а вертикально, як частокл. Невелика повсть Захар Беркут укранського класика вана Франка, яку вчать у школ, непогано лягала свом виразним динамчним сюжетом у цей формат.
Решта касту теж був переважно закордонною. Я говорю про сценарй фльму, про оповдальний матерал. Але х головна сила – у дност (та ще у шаленому сценарному твст). "Уноч в безлунному лс нчого не видно, нема жодних джерел свтла. Гори у фльм вийшли рзними — денними нчними, коли треба — живими, а коли — мстичними. Однак у Беркут все це здаться якимось чужордним, злегка недоречним.
Але якщо повертатися все ж таки до фльму Захар Беркут й бути хоч трохи серйозним, то про цей фльм можна сказати деклька принципових речей, оскльки його змст майже не передбача аналзу. Вн спрощений до протистояння добра та зла, майже не мстить няких складних тем, смислових обертонв та представля, насправд, таку соб заяву на ефектний укранський блокбастер. це не погано. Це навть добре для такого типу фльму. Тому до нього треба пдходити перш за все як до ндустрального продукту, де важлива не творчсть одного режисера-автора, а стан ндустр як сукупност професйних груп, кожна з яких робить свою справу добре чи н.