Якщо глядачам сподобаться, не виключають можливост продовжити час прокату в кнотеатрах. Захар Беркут – сторичний бойовик режисерв Ахтема Сетаблава та Джона Внна, масштабний втчизняний блокбастер з бюджетом понад 110 000 000 гривень, знятий англйською мовою вдверто розрахований на свтовий прокат. ua з спецальними декорацями грсько ущелини. Захар Беркут не позбавлений чеснот. Але нема, повз, не витягли. Сотн рзних видв збро, клька десяткв коней, бо на мечах, трюки, масштабн битви - для всього цього у "Захар Беркут" знадобилися каскадери.
Пдбиваючи пдсумки, скажу, що для мене весь Захар Беркут вдображений у динй сцен: любовнй, Максима Мирослави. Партнер та консультант стрчки – Мжнародний Фонд вана Франка. Що тут говорити, вн вже у мене в телефон. Я говорю про сценарй фльму, про оповдальний матерал. Довдково.
А дал увмкнулася гостросюжетн голлвудська уява: побльше кохання, небезпек, стронгменв у середньовчних обладунках карпатських амазанок. Мсцев мисливц на чол з Захаром Беркутом абсолютно не хочуть знищення поселень, тому створили свй план, як зупинити монголв раз назавжди. вона надзвичайно допомага режисеру, оператору, коли актор якимсь свом 25-м почуттям точно зна, як рухаться камера, з якою швидкстю, де саме зараз вн повинен перебувати. Прем'ра фльму в Укран вдбудеться 10 жовтня 2019. 28 лютого 2020 року у кномережах Литви старту показ укранського епосу Захар Беркут, який у литовському кнопрокат виходить пд назвою Nenugalet (Непереможений). Боронь Боже! Вн не настльки поганий, яким мг би бути – це вже точно. Захара Беркута зграв голлвудський актор Роберт Патрк, який запам’ятався укранським глядачам роллю робота у Термнатор-2.
Але якщо повертатися все ж таки до фльму Захар Беркут й бути хоч трохи серйозним, то про цей фльм можна сказати деклька принципових речей, оскльки його змст майже не передбача аналзу. Вн спрощений до протистояння добра та зла, майже не мстить няких складних тем, смислових обертонв та представля, насправд, таку соб заяву на ефектний укранський блокбастер. це не погано. Це навть добре для такого типу фльму. Тому до нього треба пдходити перш за все як до ндустрального продукту, де важлива не творчсть одного режисера-автора, а стан ндустр як сукупност професйних груп, кожна з яких робить свою справу добре чи н.